• 78

A migliurà a qualità di l'aria interna in i scoli - chimichi è muffa

A migliurà a qualità di l'aria interna in i scoli - chimichi è muffa

tendenziA riduzione di i sustanzi chimichi tossichi è u muffa hè cruciale per una bona qualità di l'aria interna in e scole.
Stabbilimentu di regulamenti per migliurà a qualità di l'aria interna è i valori limite per l'inquinanti di l'aria cumuni in i lochi induve e pupulazioni sensibili si riuniscenu hè un principiu cruciale (Vlaamse Regering, 2004; Lowther et al., 2021; UBA, 2023; Government de France, 2022).
E fonti chjaru di esposizione à l'inquinanti di l'aria interna, cum'è a pulizia, a pittura, etc., deve esse urganizata per minimizzà l'esposizione di i zitelli, pianificendu per esse postu dopu à l'ore di scola, utilizendu prudutti è materiali di pulizia à bassa emissione, priurità di a pulizia umida, l'installazione di aspiratori. cù filtri HEPA, minimizendu l'usu di sustanzi chimichi tossichi, è utilizendu tecnulugii cum'è pannelli sorptive (superficie ingegneriate per intrappulà certi inquinanti) è u monitoraghju di CO2 in aula cum'è un indicatore di a qualità di l'aria interna.
In a maiò parte di i paràmetri di a scola, a qualità di l'aria esterna pò esse megliu cà a qualità di l'aria interna in parechji paràmetri, è a ventilazione hè un strumentu primariu per migliurà a qualità di l'aria interna in aula è laboratori.Reduce i livelli di CO2 è u risicu di malatie trasmesse da aerosol, elimina l'umidità (è i risichi di muffa assuciati - vede sottu), è ancu l'odori è i sustanzi chimichi tossichi da i prudutti di custruzzione, mobili è agenti di pulizia (Fisk, 2017; Aguilar et al., 2022).
A ventilazione di l'edificazioni pò esse migliurata da:
(1) apertura di finestri è porte per purtà l'aria ambientale,
(2) utilizendu i dispusitivi di riscaldamentu, ventilazione è aria condizionata (HVAC), è assicurendu chì i ventilatori di scarico in i bagni è a cucina funzionanu bè, è (3) cumunicà a cunniscenza di fondo è l'istruzzioni necessarie à i studienti, i genitori, i docenti è u persunale.
(Beregszaszi et al., 2013; European Commission et al., 2014; Baldauf et al., 2015; Jhun et al., 2017; Rivas et al., 2018; Thevenet et al., 2018; Brand et al., 2019; ; OMS Europe, 2022).


Tempu di post: May-19-2023
\