• 78

I prudutti FAF

Cassetta di filtri chimichi in fase di gasu cù carbone attivatu

Breve descrizione:

I filtri d'aria di cellula FafCarb VG Vee sò prudutti di lettu sottile, pieni di solti.Forniscenu una rimozione efficace di a contaminazione moleculare àcida o corrosiva in l'aria esterna è l'applicazioni di l'aria di recirculazione.

I moduli di cellule FafCarb VG300 è VG440 Vee sò progettati per un altu rendimentu in l'applicazioni di prucessu, in particulare quelli chì necessitanu di prevenzione di a corrosione di l'equipaggiu di cuntrollu elettricu.

I moduli VG sò fabbricati da plastica di qualità ingegneria cù assemblea saldata.Puderanu esse pieni di una larga gamma di media di filtrazione moleculare per furnisce un spettru largu o adsorzione mirata di contaminanti.U mudellu VG300 in particulare, utilizza un altu pesu di adsorbente per unità di flussu d'aria.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione di u produttu

I filtri FafCarb VG ponu esse aduprati in l'accessu laterale o l'accessu frontale / posteriore è ponu esse orientati per flussi d'aria verticali o horizontali.

Per a sustenibilità, una opzione di ricaricamentu di moduli hè dispunibule cù alcune applicazioni.Discutete i vostri bisogni specifichi cun noi.
FafCarb VG300.

Un filtru moleculare V-cell compactu, ricaricabile, resistente à a corrosione pienu di allumina attivata o di carbone attivatu.Ideale per l'applicazioni di cuntrollu di corrosione in sistemi di fornitura, recirculazione è aria di scarico in applicazioni commerciali, industriali è di prucessu.U disignu furnisce una alta efficienza di rimozione di gasi corrosivi, odori è irritanti.

• Massima vitezza faccia di 250 fpm.

• Disegnu patentatu accoglie dimensioni media più chjuche per un rendimentu aumentatu.

• Custruzzione resistente à a corrosione, ricaricabile, cù schermu PET integratu.

• Classificazione UL.

• Gasi tipichi di destinazione: sulfuru di l'idrogenu, diossidu di zolfo, cloru, fluoru di l'idrogenu, diossidu di nitrogenu, è altri acidi è basi.

3 Cassetta di filtri chimichi in fase di gasu cù carbone attivatu

Specificazioni

Applicazione:
I moduli V-cell di plastica dispunibuli resistenti trattanu specificamente u cuntrollu di corrosione di l'equipaggiu elettronicu è elettricu in l'industrii di processi pesanti.Puderanu ancu esse aduprati in l'applicazioni per a rimozione di l'odore in i mulini di pasta è di carta è i stabilimenti di trattamentu di l'acqua residuale, o applicazioni più ligeri, cum'è aeroporti, edifici di u patrimoniu culturale è uffizii cummerciale.

Frame di filtru:
Plastica stampata, ABS, PET

Media:
Carbone attivatu, carbone attivatu impregnatu, allumina attivata

Guarnizione:
EPDM, schiuma PU

Opzioni d'installazione:
I frames d'accessu frontale è l'alloghji d'accessu laterale sò dispunibili.Vede i prudutti cunnessi sottu.

Cumentu:
Quattru (4) moduli sò applicati per apertura 24 "x 24" (610 x 610mm).
Velocità massima facciale: 250 fpm (1,25 m/s) per apertura o 62,5 fpm (0,31 m/s) per modulu VG300.
Pò esse riempitu cù qualsiasi media moleculare di pienu.

U rendiment di u filtru serà affettatu s'ellu hè adupratu in cundizioni induve T è RH sò sopra o sottu à e cundizioni ottimali.
Température max (°C):
60
Temperatura massima (°F):
140


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    \