• 78

Cumu prutegge a pulizia di l'equipaggiu di Tunnel di sterilizazione di calore seccu

Cumu prutegge a pulizia di l'equipaggiu di Tunnel di sterilizazione di calore seccu

I pirogeni, principalmente riferiti à i pirogeni batterichi, sò certi metaboliti microbiani, cadaveri bacteriali è endotossine. Quandu i pirogeni entranu in u corpu umanu, ponu disturbà u sistema di regulazione immune, pruvucannu una seria di sintomi cum'è chills, chills, febbre, sudazione, nausea, vomiting, è ancu cunsequenze gravi cum'è coma, colaps, è ancu morte. I disinfettanti cumuni, cum'è formaldehyde è perossu di l'idrogenu, ùn ponu micca eliminà completamente i pirogeni, è per via di a so forte resistenza à u calore, l'equipaggiu di sterilizazione di u calore umitu hè difficiule di distrughje cumplettamente a so attività. Per quessa, a sterilizazione di u calore seccu hè diventatu un metudu efficace per sguassà i pirogeni, chì necessitanu un equipamentu di sterilizazione specializatu - equipamentu di tunnel di sterilizazione di calore seccu.

U tunnel di sterilizazione di u calore seccu hè un equipamentu di prucessu impurtante chì ghjoca un rolu cruciale in l'industrii cum'è a medicina è l'alimentariu. Per mezu di i metudi scientifichi di sterilizazione di u calore seccu, a sterilità è a qualità di i prudutti ponu esse assicurate, assicurendu a salute è a sicurità publica, è ghjucà un rolu cruciale in a linea di riempimentu di a produzzione sterile. U so principiu di travagliu hè di riscalda u cuntinuu cù l'aria calda secca, ottene una sterilizazione rapida è a rimozione di pirogeni. A temperatura di sterilizazione hè generalmente stabilita à 160 ℃ ~ 180 ℃ per assicurà chì u pruduttu ùn cuntene micca microorganismi attivi, mentre chì a temperatura di rimozione di pirogeni hè di solitu trà 200 ℃ ~ 350 ℃. L'appendice di l'edizione 2010 di a Farmacopea Cinese stipula chì u "metudu di sterilizazione - u metudu di sterilizazione di u calore seccu" richiede 250 ℃ × 45 minuti di sterilizazione di u calore seccu pò caccià efficacemente i sustanzi pirogeni da i cuntenituri sterili di imballaggio di prudutti.

Filtri resistenti à alta temperatura

U materiale di l'equipaggiu di u tunnel di sterilizazione di u calore seccu hè di solitu in acciaio inox, chì richiede chì a superficia interna è esterna di a scatula sia pulita, plana, liscia, senza bumps o graffi. U ventilatore utilizatu in a seccione d'alta temperatura deve esse capace di resistà à e temperature sin'à 400 ℃, è l'equipaggiu deve ancu avè u monitoraghju di a temperatura, a registrazione, a stampa, l'alarma è altre funzioni, è ancu a surviglianza di a pressione di u ventu è e funzioni di sterilizazione in linea per ogni rùbbrica.

Sicondu i requisiti GMP, i tunnelli di sterilizazione di u calore seccu sò stallati in i zoni di Grade A, è a pulizia di l'area di travagliu deve ancu risponde à u requisitu di Grade 100. Per risponde à questu requisitu, i tunnel di sterilizazione di u calore seccu anu da esse equipati di alta efficienza. filtri aria, è per via di u so ambiente spiciali high-temperatur, high-temperature risistenti filtri high-efficienza deve esse sceltu. I filtri resistenti à l'alta temperatura è efficaci ghjucanu un rolu cruciale in i tunnel di sterilizazione di calore seccu. Dopu u riscaldamentu, l'aria à alta temperatura deve passà à traversu u filtru per assicurà a pulizia di finu à 100 livelli è risponde à i bisogni di u prucessu.

L'usu di filtri d'alta temperatura è d'alta efficienza pò minimizzà a contaminazione di microorganismi, diverse particelle è pirogeni. Per i bisogni di e cundizioni di produzzione sterile, hè cruciale di sceglie filtri sicuri è affidabili resistenti à alta temperatura d'alta efficienza. In questu prucessu criticu, i prudutti di a serie FAF resistenti à l'alta temperatura furnisce una prutezzione di alta qualità per i tunnel di sterilizazione di calore seccu, assicurendu a sicurità è l'efficienza di u prucessu di produzzione.


Tempu di Postu: Aug-01-2023
\